אימו של המחבל הודתה ב'גאווה': "אמרתי לבני – 'לך תנקום"

אתר קול חי No Comments on אימו של המחבל הודתה ב'גאווה': "אמרתי לבני – 'לך תנקום"

שעות בודדות לאחר הפיגוע הקשה בקדומים בו נרצח לוחם צה"ל שילה יוסף אמיר הי"ד, סיפרה בגאווה אמו של המחבל לכלי תקשורת ערביים כי היא זו שדחפה את בנה לביצוע הפיגוע. עוד אמרה, כי אינה מצטערת כלל על מותו. במטה 'נלחמים על החיים' תקפו: "הוכחה נוספת לנחיצות הענישה הקולקטיבית כלפי סביבתם התומכת של המחבלים"

צילום: איחוד הצלה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התמיכה מאחורי הפיגוע: שעות בודדות לאחר פיגוע הירי הרצחני שהתרחש אמש (חמישי) בסמוך לישוב קדומים בו נרצח נהרג לוחם צה"ל סמ"ר שילה יוסף אמיר, סיפרה אמו של המחבל שמתגוררת בכפר קיביה בבנימין כי היא זו שדחפה את בנה לביצוע הפיגוע.

בראיון שנתנה לכלי תקשורת ערביים מביתה בכפר, סיפרה אמו של המחבל כי אמרה לבנה לנקום את פעולת צה"ל בג'נין. "אני אמרתי לו, בני, לך ותנקום על ג'נין, אך הוא (אחמד) אמר לי, ג'נין רחוקה מפה. אמרתי לו, לא, אנחנו כולנו מדינה אחת, כולנו פלסטינים, כולנו אוהבים אחד את השני".

בהמשך אמרה האם כי סיפרה את הדברים לרכז השב"כ הישראלי שככל הנראה פשט על ביתם יחד עם כוחות צה"ל לאחר הפיגוע: "השוטר (הישראלי) רצה לעצור אותי. אמרתי לו: מסרתי את הבן שלי לג'נין. היה נראה שעשיתי אותו עצבני. הוא רצה לעצור אותי. הוא אמר לי: את איבדת את הבן שלך. אמרתי לו: לא, לא איבדתי דבר, יש לי שישה ילדים נוספים ולכולם יהיו ילדים שיקראו להם אחמד יאסין (על שמו)".

במטה "נלחמים על החיים" שעומד מאחורי המחאות כנגד הטרור ביו"ש, מסרו בתגובה: "האירוע ההזוי בו אם מחבל מתראיינת בפנים גלויות לכלי התקשורת ומספרת בגאווה כי היא זו ששכנעה את בנה לבצע את הפיגוע הרצחני, הוא הוכחה נוספת לשחיקת ההרתעה בקרב האויב ונחיצותן של פעולות הרתעה בסביבתם התומכת של המחבלים".

"הפיגוע הזה סיפק הצצה למעטפת האזרחית שאפשרה את גל הפיגועים שחווינו, בה התגייסה כלל האוכלוסייה לטובת המחבל – החל ממשפחותיהם של המחבלים, דרך בני כפרם וכלה במוסדות העירייה וגופי הרש"פ. הגיע הזמן לשנות סוויץ' במערכה, ולעבור מפעילות בפינצטה כנגד המפגע התורן – למלחמה נחושה, חסרת רחמים באויב בכללותו, שתכלול צעדי ענישה קולקטיבית כנגד כפרי המחבלים, גירוש משפחות מרצחים ומעצרים המוניים של גורמי הסתה. רק כך נוכל למנוע את הפיגוע הבא", מסרו במטה.



0 תגובות